Gå til indholdet
Kontakt os
Om
Tilmeld nyhedsbrev
Kontakt os
Om
Tilmeld nyhedsbrev
Zafe T-Lock
Zafe T-Lock
Zafe Reader
Keybox
Intratone
GSM Dørtelefoni
Dina Create
GSM Infoskærm
Få et tilbud
Bestil Intratone
GSM Adgangskontrol
Intratone Backend
Flere produkter
GSM Dørtelefon
El-slutblik
Motorlåse
Magnetlåse
Boltlåse
Holdemagneter
Strømforsyning
Zafe T-Lock
Alarm og overvågning
Adgangskontrol
Igloohome
IoT
GSM Infoskærm
Artikler
Referencer
Min Konto
Shop
Kurv
Kasse
Menu
Zafe T-Lock
Zafe T-Lock
Zafe Reader
Keybox
Intratone
GSM Dørtelefoni
Dina Create
GSM Infoskærm
Få et tilbud
Bestil Intratone
GSM Adgangskontrol
Intratone Backend
Flere produkter
GSM Dørtelefon
El-slutblik
Motorlåse
Magnetlåse
Boltlåse
Holdemagneter
Strømforsyning
Zafe T-Lock
Alarm og overvågning
Adgangskontrol
Igloohome
IoT
GSM Infoskærm
Artikler
Referencer
Min Konto
Shop
Kurv
Kasse
Søg
Luk
Opret reklamation
Herfra kan du oprette en ny reklamation til et eksisterende køb hos Plento.
Ordre- eller fakturanummer
Købsdato
Firma
Dit navn
Telefon
E-mail
Betingelser for reklamation
"Udsnit fra Salgs- og leveringsbetingelser"
REKLAMATION OG MANGLER:
Kunden skal straks efter modtagelsen (senest 5 dage efter) foretage en vurdering af produkterne, og ved påberåb af fejl eller mangler straks give Plento besked herom. Fejl der bør være opdaget ved modtagelsen, er ikke gældende som reklamation på et senere tidspunkt.
Kunden kan i 12 måneder efter købstidspunktet reklamere over andre fejl og mangler der formodes at have været til stede på købstidspunktet. Efter 12 måneder kan kunden ikke længere reklamere. Reklamationer skal i alle tilfælde oprettes som en RMA-sag i denne formular før indsendelse af produktet.
Det er kundens ansvar at fejlen er forsøgt afhjulpet inden produktet indsendes som reklamation.
Reklamationen sendes til Plentos lager:
Plento ApS
CO/ Mimus ApS
Fabriksparken 16B, -1,
DK - 2600 Glostrup
Efter modtagelse af reklamationen, forsøges fejlen udbedret af enten Plento eller af Plentos leverandør. Plento vurderer om varen skal repareres, ombyttes eller krediteres.
Kan fejlen ikke konstateres, eller er den ikke dækket af reklamationsretten, debiteres 1 tekniker time samt evt. yderligere omkostninger i forbindelse med fejlsøgningen.
Plento hæfter ikke for defekter og fejl der måtte opstå af almindeligt slid/brug og er ikke ansvarlig for fejl eller mangler der skyldes fejlagtig opbevaring, installation eller behandling. Modificering af produktet fratager Plento for enhver ansvar og forpligtelse.
Med mindre at andet er aftalt ydes der af Plento ingen garanti på købte varer og ydelser.
Intratone garanti: Originale Intratone produkter (spørg ved tvivl) har 3 års fabriksgaranti udstedt af producenten.
Openers & Closers garanti: Originale Openers & Closers produkter (spørg ved tvivl) har 2 års fabriksgaranti udstedt af producenten.
Erstatningsvare under RMA-forløb.
Ønskes en erstatningsvare før RMA-sagen er afklaret, faktureres og betales denne særskilt som et nyt køb.
- Såfremt RMA-sagen er berretiget og varen ikke kan repareres, krediteres og tilbagebetales beløbet for erstatningsvaren. Bemærk at forsendelsesomkostninger ikke krediteres.
- Såfremt RMA-sagen IKKE er berretiget, fejlen ikke kan konstateres, hvis varen kan repareres af vores teknikere eller hvis vi ikke modtager den defekte vare indenfor 14 dage, krediteres erstatningsvaren IKKE og varen kan ikke returneres.
Afslutning af RMA-sag.
Hvis varen kan repareres som reklamation, udleveres/sendes varen til kunden ved sagens afslutning, uanset om kunden har modtaget en erstatningsvare. Hvis der ikke er tale om en reklamation eller der ikke der kan konstateres fejl på den indleverede vare, pålægges et test-gebyr på 480,- ekskl. moms samt evt. en yderligere tekniker-timepris på 480,-/time hvis varen ønskes repareret (kun efter aftale).
Find alle Salgs- og leveringsbetingelser på plento.dk - Der tages forbehold for trykfejl.
* Jeg godkender Plento's reklamationsbetingelser samt salgs- og leveringsbetingelser
Vare med fejl
Antal varer med samme fejl
Fejlbeskrivelse
Er varen indleveret?
Nej den skal sendes til jer
Nej den bliver afleveret
Ja den er sendt
Ja den er afleveret
Vedhæft billede af fejl
Fejlen opstår:
Konstant
Periodisk
Hyppigt
Sjældent
Ønskes en ny vare tilsendt inden reklamationen returneres?
Nej
Ja**
**Bemærk, du vil blive faktureret varens beløb når du ønsker en ny vare udleveret før reklamationen indsendes. Fakturaen vil blive krediteret igen når sagen afsluttes, med mindre at fejlen ikke er dækket af reklamationsretten, eller hvis varen kan repareres. I dette tilfælde er fakturaen bindende som et almindeligt køb.
Opret reklamation
Scroll to Top